Sunday, 3 June 2012

Filem Aku tak Bodoh

Hye..apa khabar dan selamat pagi, petang dan mlm kpd smua2 yg tengah membaca dan singgah kat blog sya nie. =) Oke, korang nampak tak tajuk entry sya tu. Agak-agak nya macam pernah dengar jer..Yup, memang pernah pun. Nie filem melayu punya buatan Malaysia..haha. Kalau korang nak tahu kn, sya baru jer tgk filem nie hari ini..Selama ni langsung tak da minat..


Kalau korang nak tahu, cerita nie banyak pengajarannya. Filem nie psal kehidupan kita pda zaman nie lar. Kalau dihayati baik-baik banyak kisah sedih yang berlaku.. Antaranya, kisah seorang ank yg diabaikn hanya kerana ibu bapa sibuk mencari harta. Kesian juga tgk nasb mereka org. Sya rasa pekara ini lah yang banyak berlaku kepada ank2 zaman ini. Kalau nak tahu ceritanya dengan lebih lanjut lgi, lyan la crta tu..eheh  =)

Thx for reading,don't forget to like

No comments:

Post a Comment