Saturday, 12 January 2013

Kisah Ku

Arghh!! Terasa dri ku sngat marah ketika ini, tapi apakn daya..Sya harus merendahkan dri dan membuang smua ego yg tinggi sngat tu ah, utk mempertahankan sebuah hubungan. Buat msa ini, mungkin tak ada yg dapat memahami isi hati sya yg paling dlm, tak pernah cuba menyelami hati seorang perempuan. Hanya membuat andaian, huh..tak apa la, sya sendiri harus reda dgn kritikan yg diberikan. Nak kata itu lidah ku kaku, nak kata ini risau difikir myalahkan yg lain pula. Semuanya serba salah..Apa yg patut sya lakukan?

Setiap pertengkaran memang aku mjadi puncanya. Tapi aku tertanya tanya, btul ka smua itu? Btul kah semua itu salah aku? Kenapa setiap kali mesti sya jga yg dimarah.. Kalau sya melwan, takut mbwa kpda pertengkaran yg lebh besar pla, kalau diam, sya juga yg makan hati ah.. Sakit hati ini. Cuba la sekali skla tanya, apa yg tak kena , bukan main lepas je. I got my own feeling..kalau bsikap macam tu, sya jga sakit hati. Saya ada kesabaran, kalau lma2 mcm tu, sya jga hilang sbar.

Dan demi menjaga sbuah cinta, sya trpksa membuang smua sikap egois tu. Bagi sya itu smua tak brmakna kalau melihat org yg kta sakiti terluka, kn? Hanya satu resipi dlm mjaga perhubungan, buang sikap EGO yg tinggi tu. Belajar lah menghargai seorang perempuan yg dinantikan selama brtahun tahun untuk memiliki nya. =)

Listen to this vdeo .=)


Thx for reading,don't forget to like

No comments:

Post a Comment