Friday, 4 January 2013

Musim Persekolahan 2013


HYe hye.. Masih belum trlambat lagi sya mengucapk Selamat Tahun Baru kepada sluruh rakyat di seluruh ngara ini.. :). I nak tnya nie, spa lagi yg masih skolah kat sini ? Komen ckit..ehe. Bukan nya apa, sje jer nak tanya. Kalau korang nak tahu, ini la kli pertama sya tak pergi skolah utk musim 2013 ni,hah.. Bukannya sngaja nak ponteng, dah memang sya nie bekas pelajar Form 5 nak buat cm mna? haha =D, fhm sudh kn. =)


Oke oke, kalau dipikir- pikir kan sngat la, tersngat la boring duduk kat rmh ja, kadang jelez juga tengok adik2 turun skolah. Teringat pula wktu pgi- pgi nak turun skolah. aha xD. Kalau nak bangun tu tersangat la malas, sebab masih nak tidur.. wktu 5 minit digunakn sebaik - baiknya utk menyambung tdo. Lwak betul lah kisah aku nie. ehe. Kalau kat sekolah banyak lah mengadu sebab banyak tugasan yg cikgu berikan. Balik dari sekolah msti siapkan kerja sekolah dan kemudian malam trpksa belajar . Punya lah letih, tapi tetap bersabar kalau nak berjaya. =). Tapi sekarang dah boleh snang2 skit la sebab dah tak sekolah lagii, hanya menunggu kputusan SPM nanti.

Selain tu juga, kalau cuti dan bersekolah banyak perbezaan nya, kalau cuti hnya luangkan msa kat rmh jer tapi kalau kat skolah boleh jumpa rmai kwan, gosip sna gosip sini.. Kalau skarang jauh la nak jumpa kwn2, batang hidung pn tak nampak sebab sibuk dengan hal masing-masing. Bagi sya, bersyukur sngat kalau masih bersekolah kat sekolah menengah. Sebab kta tak perlu buat banyak pilihan jika dibandingkan dengan lepasan SPM, kn? Pening dibuatnya, nak plih kursus nie la, nak pilih itu la..=). Tapi apa pun, cuba la buat yg terbaik utk msa dpan.


Anyway, tu sja dripada Diary sya.. TQ . =), bye.

Thx for reading,don't forget to like

No comments:

Post a Comment