Saturday 15 October 2011

FruSt!!!! arghhh~ :(

Kecwa nye saya hari ini..saya kecewa kerna sikap dia..ok thank u,dia dah tunjukkan hal yang sebenarnye. Mungkin selepas nie sya takkan kacau hidup kamu lagi..Kamu dah btul2 buat saya sedar yang selama nie saya hanya syok sendiri..Asal kmu tahu, kmu telah menyakitkan hati sya walaupun kmu x sedar..Kmu pernah kata 'kalau boring,jangan lupa tegur sya dan jangan lupa kan sya' ya..saya masih ingat kata2 tuuu..mungkin awak yang dah lupa..sya tak kisah sma ada boring ataupun tidak sya tetap akan tegur kmu dan sya tak pernah lupakan awak..dan saya takkan jadikan awak sebagai tempat utk membuang boring,sebab awak bukan "sampah". Tapi entah knapa smuanya jadi macam nie..awak buat sya tak kena layan..'memalukan'..yaaaa..mungkin sya x da apa2 kat mta awk,ya sya hanya seorang perempuan yang x pernah fikirkan perasaan orang,selalu menyakiti perasaan org..memang sesuai dgn sya kot..sebab seseorang telah mengatakan perkataan tuu pada sya..BAIKLAh...sya lepas kan awk, dan sya harap awk cepat sedar..dan kalau satu hari nanti awk da gerek, jangan terlalu busy dengan DOTA awk tuu..kerana kmu akan menyakiti hati dia..
         Thanks sebab dah jadi orang yang terbaik kat sya,dan mungkin ini yang terakhir...ENJOY URSELF..
Thx for reading,don't forget to like

No comments:

Post a Comment

Daisypath Graduation tickers