Monday, 31 October 2011

lepak jap..haha

Aduh..boringnye tak tau nak buat apa. Tgk fb lagi lar boring tak de geng dgn chat.
huhu..i want to tell u all my story..about him..I think he has got a new girlfriend.
I feel so said but just forget about it..huh..
Napa lah selalu nye macam nie yer..sya dh putus asa nie..but I wish the best to him..
smoga berjaya dpt kan hati perempuan tu..yer.
Secepat yang mungkin sya akn lupakan awk..tak pe,tak lama lagi kan cuti
de banyak tyme untuk sya luangkan msa sendri..dan sya harap awk x kan ganggu sya lagi..
Peace yah..haha..now I will be the happy girl in the world..for a moment..haha
gud bye my love..dadaaaa...u will fly away from my heart like lovely perfume
'far away'..haha it's Funny??
ok lar...thats all my story..:)

Thx for reading,don't forget to like

1 comment:

  1. bukan nye boring kat fb..tp sebab sllu teringat kat dia..hehe. Punca utama ialah fb,dan seharusnya dijauhi buat sementara..hehe

    ReplyDelete