Tuesday 11 October 2011

what should I do?

Dah lama cuti,sedikit demi sedikit aku dapat melupakan perasaan aku kepada dia. tapi tiba2 dihari persekolahan sekali lagi aku mengingatinya..STOP THINKING ABOUT HIM!! apakah perasaan ini? dan x mungkin aku menyukainya..impossible~ tadi aku bertemu dengan dia,tapi kenapa setiap kali bertemu dia sepatah perkataan pun x pernah aku atau dia ucap kan..yang peliknya,apabila bertmu seolah-olah tidak ada aku disitu..untuk dia,aku mahu meminta maaf kalau pernah menyakiti hatinya..yang aku x dapat terima 
dia pernah couple dengan fren aku..JUz forget about it..dan aku tidak mahu dia memperlakukan aku seperti mana dengan perempuan2 lain..dan mungkin itu memberikan aku dorongan supaya melupakan dia dan jangan sesekali mempunyai perasaan terhadap dia..but I will try. tapi yang sangat menyedihkan,seperti tiada apa2 lagi yang harus dikatakan setiap kali chating or  sms..hmmmm~it make me sad.. btw,aku ingin mengucapkan terima kasih atas semua pekara yang telah dia lakukan kepada aku..dia memang seorang yang baik,tapi aku x akan dapat membalas nye.. dan untuk sementara ini hubungan kita hanya lar KAwaN...:s
Thx for reading,don't forget to like

1 comment:

Daisypath Graduation tickers