Tuesday 8 November 2011

Magis Cinta



Hari nie sya mau kongsi dgn kOrang tentang magis cinta. Sya terbca artikel ini kat majalah Remaja..So,sya mau share sedikitlah..


  1. Cinta mampu mengubah hidup seseorang dgn sekelip mata,antaranya mampu membuat seseorang yang kaya menjadi miskin dan yang miskin menjadi kaya.
  2. Hanya dgn cinta seseorang yg tidak pernah senyum,pemarah dan panas baranboleh mengukirkan senyuman setiap saat..
  3. Cinta boleh menjadikan satu saat itu bgtu membahagiakan tetapi cinta juga boleh menjadikan satu saat itu menyakitkan.
  4. Apabila bercerita tentang cinta,tiada sesiapa pun yang dapat menjelaskan bagaimana rasanya sebuah cinta.
  5. Kuatnya cinta adakala boleh meruntuhkan gunung yang gah,bukit yang tinggi dan laut yang luas
  6. Cinta tidak akan indah jika pasangan tidak mampu menjadi sahabat bg pasangan. Kekasih terbaik adalah sahabat yang hebat.
  7. Saat mencintai seseorang jangan berharap si dia akan mencintai kmu seperti mana kamu mencintai dia.Ini kerana salah seorang daripada kmu pasti akn memberikan yang lebih dan seorang lagi kurang
  8. Sebuah cinta sejati mampu mendengarkan apa yang tidak dikatakan dan mengerti apa yg tidak dijelaskan. Ini kerana cinta tidak datang dari mulut dan lidah ataupun pemikiran seseorang...tetapi cinta lahir dari hati yang paling dalam..
Begitulah kisah sebuah Cinta..Sangat ajaibkan?? So,jgn tnya pasangan anda seberapa besar nmanya cinta..tapi bercintalah dengan hati yang tulus dan ikhlas xD
Thx for reading,don't forget to like

No comments:

Post a Comment

Daisypath Graduation tickers