Sunday, 13 November 2011

MiSs My bLog.

Huh!! Lama nye sya x tulis blog nie..lama juga x berkunjung kat blog sendiri ,,haha..tu lah sebab nye terlalu bzy katakan ..x sempat nak buka blog. Selain itu juga banyak juga story yang lama sya x shre.Emm..dan banyak juga yg tak dapat diceritakan sangat.Oh ya sya juga nak crta kan aktiviti yang sya lakukan hari nie.. Pg tadi sya dgn geng sya pergi Stadium Mini Bintulu sebab ada sukan. Sya datang juga lah walaupun x de ambil bahagian.haha . just for fun je..Dah lah panas,tp memang risiko juga lah kan..haha. Stu lagi tba2 je td kna serang dgn gastrik..aduhh ..memang mau pengsan rsanye.. Orang lain yang ambil acara ,sya pula yang mau pengsan. Nasb baik bolh di kwal..Kalau tdak memang habis lah kat sana. Tu lah sebab nye malas mau makan..haha. OKe lAH..Tu je crta yang sya nak shre dgn kmu org.. HVE A NICE daY.. :)


Thx for reading,don't forget to like

No comments:

Post a Comment