Sunday, 11 December 2011

Bad Day

Hye ..hri nie sya mau shre ckit crta sya dgn korang yer..Hari nie adalah hari yang paling teruk bagi sya,bukan itu shj tp mengeramkan btul larh..memang buat sya betul2 panas(marah)..huh~ Nasib baik sya dapat bersabar kalau x,meletus lah gunung berapi dari sya..Nak tau x apa sebabnya sya sakit betul hati hari nie?? EHM ..x mau tau pun x pa..sya mau juga crta kat cni...hehe..Okey lah crta nye bermula drpd awal pagi td ..setelah sya bangun tdo..Entahlah apa sebab nya smpai hampir satu hari nie sya asyik nak marah2..First sekali sebab td..aduh..susah mau cakap..setiap hari boleh dikatakan sya jer lah yg macam orang gaji kat rmh sendiri..hisshhh~ benci betul..Dahlah x da org yang tolong sya.. Kalau slama nie sya dpt juga bersabar,tp entah lah hari ni..Satu lagi bikin hal sma sya..adik sya tuu..mcm lah tak tau tugas sendri kat rmh..Dah brpa kali sya tegur dia,nak tau apa dia buat kat sya??dia buat bodoh lagi kat sya..eeeeeee >:( cpa x geram..Dah lah sya kna flu,kna sya juga buat kerja..x tau lagi lah tgk perangai adk sya tuu..PEMALAS btul..Dari pagi smpai mlm sya lah yg asyik menyusun brg kat rmh..Mlm td memang panas habis..ada kah patut mak sya suruh sya buat kerja kat dapur..OMG!!! apa lah yang mereka fikir kat kepala dia orang..Setiap kalau ada kerja pasti nama sya yg disebut,kadang2 sya geram juga..mereka menganggap sya nie sebagai apa?? Bukan nya sya x mau buat kerja kat rmh tuu,tp nie dh terlebih dh...Sya sangat letih hari nie,x ke mereka fhm..? Huh,apa yg sya dpt hanya bersabar lah..nak buat cm mna lagi,susah nak buat mereka fhm dgn keadaan sya..Lpas mrka org suruh buat kerja kat dapur,tba2 mak sya pulak yg marah..excuse me ok,dia bukan marah sya tp adk sya..haha,padan muka..hehe..tu lah cpa suruh malas,dh bnyk kali sya tgur tp x mau dgr sbb nak tunggu raja gunung berapi meletus..hehe.. Lega ckit rasa sya lepas tuu,mak sya dh tgur dia..mungkin ini lah hikmah disebalik kesabaran sya..Thnx God..:)..dan sekarang sya rsa ckit okey lah berbanding dgn td..
 

Thx for reading,don't forget to like

No comments:

Post a Comment